marta195 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2003

wczoraj odnioslam sukses wychowawczy =D. tydzien temu rozmawialam z tata o tym ze moglby gdzie wyjsc z mama. i wiecie co? wczoraj zabral ją do opery na zamek =D. jestem z siebie dumna hihi. pomoglam mamie wybrac sukienke, ladnie ją umalowalam. poszli sie oderwac od szarego swiata na ‚skrzypka na dachu’. a ja do 23 sama w domu =P. ale tez sie nie nudziam =]. dzisiaj ola i asia wpadly do mnie na kilka godzinek. zjadlymy pol bochenka chleba grzakowego (nowa grzankownica wiec trzeba przetestowac =P). powymienialysmy sie ciuchami, wygadalysmy sie i bylo bardzo sympatycznie. teraz czeka mnie kilka godzin nad niemieckim i matma. potem do wujka na imieniny. a we wtorek jedziemy cala klasa znow do löcknitz =D.

kolorowo

6 komentarzy

jest jesien. jesieni nie lubie bo jest za szaro. a tutaj bedzie kolorowo ;). tego lay zrobila moja kochana bren a ja troche uklad pozmienialam. brendziu lay jest sliczny i wielkie dzieki ze mi go pozyczylas =*.

a co u mnie? mam chyba grype rzaladkowa. siedze w domu do niedzieli i sie lenie ;). bede miala do napisania zalegle prace klasowe z matmy i fizyki i kartk z muzyki =/. chumor dopisuje. zyje sobie spokojnie =).

foty

12 komentarzy

mam kolejne fotki z berlina wiec pomyslalam, ze dam je na bloga. dzieki martik za skanowanie. dzisiejszy dzien zlecial mi nad ksiazkami i teraz odpoczywam przed kompem. plany na dzies- lenic sie ;). jutro jade z dziewczynami do kina na matrixa do heliosa. a teraz fotki. klikajcie na linki.

od lewej: dominika,alka, teresi, ja, pol glowy ingi i na dole ola

ja i teresi

duzo ludzi =P

od gory: magda, asia, teresi, ja, nizej ola, na prawo ania i madzia i inga ktora biegnie zeby sie na zdjecie zalapac

ja, wojtek, inga, teresi

kasia, wojtek, teresi, ania, madzia, cielak

od lewej: kama, teresa, na dole ja, inga, ola, asiapaula i ania

od lewej: ania, magda, tereska, kasia i ja

szkoła…

17 komentarzy

… a w niej zabawa i morędenga. nie mięliśmy 2och polskich, ponieważ pani niezniszczalna zachorowała =D. a w związku z tym 2 zastępstwa. jedno w audiowizualnej spędziliśmy na oglądaniu dobranocki (w dosłownym i przenośnym tego słowa znaczeniu). drugie w towarzystwie xiedza który przeprowadził jakże inteligentną rozmowę z naszym jakże kochanym kolegą z klasy suchym =D. u mnie b. dobrze. humorek dopisuje (przeważnie). nawet do tego stopnia, że zaczęłam ubierać od czasu do czasu spódniczki co jest nie lata przełomem ;). w sobotę idę z kasią, anią i może jeszcze kimś na matrixa. 2. grudnia mamy kolejną podmianę z niemcami. tym razem my do nich jedziemy. będziemy się integrować na sportowo. w ostatnią środę było zebranie na którym podali nam szczegóły odnośnie styczniowego egzaminu. ale ja postanowiłam nie myśleć o tym i skupić się na ‚dzisiaj’. a jak dzisiaj będzie tak jak chce to jutro samo wyjdzie w praniu ;). jeszcze szkoła: ostatnio kamil pomykał po szkole z karteczką na plecach: ‚kochaj mnie potrzebuje męskiej i prawdziwej miłości’. facet od fizy przychodzi na lekcje w nowym sweterku z reserwveda a na plecach zwisa mu metka z ceną. nasi ‘chłopcy’ wprowadzili przed 9tą (chemia) w piątek jakże piękny zapach kadzidełek o aromacie ganji. a teraz trochę fotek: z berlina i dyskoteki:

ola, ja (niczym krasnal =P), madzia, wojtek i pół głowy asi
kaja, ania i madzia- odpoczynek po wysiłku =P
maciek, maxiu, kasia- kochany sk8 w spódnicy- dj’s rlz =D
ludzi sporo
ja, wojtek, inga i tereska- jelenie w terenie
symbol berlina zugspitz (czy jakos tak), i spragnione wiedzy o berlinie dzieci
idzmy idzmy, w droge nam
zwiedzamy schody w pergamonie =P
nasz pradziadek
i odjeżdzamy dzieci!! (nasza pani Ł.- wersja ocenzurowana)
wow tu jest prąd =D!!
sesja u olenci mojej (nie ma to jak buty mamy =P)

i teraz

7 komentarzy

„A jeśli przyjdzie mi wlaczyć, jeden dzień nie będzie lepszy od drugiego, by umrzeć. Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszośći, staniesz się szczęśliwym człowiekiem. Zrozumiesz, że tak jak pustynia tętni życiem, tak jak niebo jest pełne gwiazd, tak wojownicy walczą, bo jest to nieodłącznie wpisane w człowieczą dolę. I wtedy twoje życie stanie się świętem, wielkim widowiskiem, ponieważ będzie tą chwilą, którą właśnie żyjesz, żadną inną.”
Paulo Coelho- alchemik

dom. ojczyzna. rodzina. przyjaźń.

dlaczego miliony ludzi nie docenia tych słów? ‘docenimy kiedy stracimy’. nawet jeśli mi się uda i pójdę do tych niemiec się uczyć to nie zostanę tam raczej. bo polska to mój dom. tak obrzydliwie skorumpowany, mieszany z błotem. ale kto mówi ze tak musi być zawsze? kiedyś my będziemy tu zarządzać. tyle ludzi którzy wyjechali za granice teraz wraca. dlaczego zapominamy tego ze nasi pradziadowie i dziadowie oddali swoje życie za kraj w którym my teraz żyjemy? nie! tego zapomnieć nie można. wojna- znam ją tylko z opowiadań prababci. nigdy nie będziemy tak doceniać wolnej polski jak ci którzy podczas niej żyli, ale możemy robić to na tyle ile tylko potrafimy chcemy i ile możemy. miłości które najbardziej doceniamy to ta jedyna i przyjaźń- dlatego że je sami zdobywamy i o nie sami walczymy. ojczyzna i rodzina jest nam dana. ich nie wybieramy. miłość nie jedno ma imię. ale uczucie jest tak samo silne. nie ma większej tęsknoty niż ta za miłością. miłością po wieloma postaciami- tą jedyną, domem, przyjaciółmi, rodziną i ojczyzną. bo człowiek to istota potrzebująca ciepła. fizycznego i metafizycznego.


  • RSS